12 december 2013

12-12-13

Usch vad tiden går fort!
Snart jul och som vanligt har jag ingen julkänsla eftersom detta är den värsta högtiden, enligt mig. Dock försöker jag, för Folkes skull. För första gången har jag satt upp julgardiner och har både ljusstake och en stjärna i fönstren. Folke har även fått en egen julgran till sitt rum, av mormor.

Snart jullov och det ska bli grymt skönt! Känns som min hjärna redan gått på lov.
Julen ska firas här hemma hos oss, och det känns grymt skönt att slippa fara nån stans.

Annars har vi inga planer fram över, och det känns förbannat skönt om jag ska vara ärlig!

Annars så är allt på topp, känner mig så glad. Glad över att ha dom bästa i min närhet. Glad över att ha kommit så nära min kära bror. Glad över att ha världens underbaraste pojkvän. <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar