28 januari 2011

Fredag idag.

Jaha, idag är det fredag, tiden rinner bara iväg, känns som det nyss var fredag.. Just nu ligger lilleman och sover, men bör nog vakna snart. Själv väntar jag på att klockan ska bli 16 så Anders slutar och kommer hem så vi kan fara. Vi ska åka ner till Ö-vik och hämta skotern, efter det ska vi till Peter och hans tjej hörde jag talas om, och middagen blir ett premiär besök på Burger king, får väl se om det är så kanon som det låter. "Nyttiga veckan" går ändå uselt i veckan så...

Idag har jag kommit på att jag vill börja jobba lite smått, så jag ringde och anmälde mig som vikarie på demensboendet i bjurholm, fanns dock bara ett pass som jag kunde ta isf, eftersom jag ammar fortfarande. Men det är ju bättre än ingenting :)

Oj, ser just att klockan är 15.16, kanske dags att göra sig iordning och sedan väcka Folke, han ska ju hinna bada och äta innan vi ska fara hade jag tänkt. Bäst att börja då.

Hejsvejs!

1 kommentar:

  1. Haha ja det är roligt det här med nyttiga veckor.. Det är inte lätt! Vi klämde i oss varsin glass igår, inte bra.. Det har som gått utför för mig hela veckan hehe. Vad tyckte ni om Burger King?

    SV:Smart att byta, jag är väldigt sugen som sagt på att göra samma sak. Jag tycker din blogg blev fin!

    Okej men vi får höras av helt enkelt :)

    SvaraRadera