28 januari 2011

Halloj

Nu har jag skaffat en ny blogg, den andra var inte så bra.. Fick ett tips om att prova blogspot istället, och de va då en roligare sida, så vi får se hur länge jag blir här..


Igår var jag iaf till stan, hämtade upp mamma kring 11 på jobbet, vi åkte ner på kajen och parkerade, gick upp på Eastern Palace där vi tor ett bord och inväntade Patrik ock Lisa. Var en mycket god lunch!  Sedan skulle vi gå en sväng på stan, men jag hann bara ge Folke mat så hade parkeringen gått ut, så jag och mor åkte upp på Maxi och inhandlade lite saker. Lönar sig verkligen att åka dit och köpa blöjor! Klockan hann bli 14.30, och mamma skulle träffa min kusin kl 15.00 så jag dumpade henne sen åkte jag vidare upp på barnens hus, köpte det jag skulle ha, sen åkte vi hemåt.
Var mycket nöjd och enormt less efter dagen faktist.


Idag har jag och lilleman bara varit hemma, försökte ta en promenad, men har sånt förbannat nageltrång på tån så det vart inte långt alls.


Nu ikväll när Anders kom hem så åkte vi iväg för att hämta hans täckbyxor, han stannade och pratade lite med Magnus som var hem en snabbis, sedan åkte vi hemåt, tog sin lilla tid eftersom A fick nåt fel och bara körde i 60-70 hela vägen hem. Jajamän!


Imorrn ska jag och rida... nervöst!!


Nä, nu ska jag ge Folkis mat sen hoppas i säng. Sov gott!

1 kommentar:

  1. jag bytte också till blogspot, mycket bättre! :D fin blog! :)

    SvaraRadera