3 november 2012

3/11-12

Det känns som det är söndag idag, av nån konstig anledning. Känns dock skönt att det bara är lördag eftersom jag börjar jobba 09.00 imorgon.

Vi var på allstar och åt middag igår, god mat och trevligt sällskap. Folke var mer vild än tam, han sprang runt, runt och alla fick turas om och jaga honom, är väl det som kallas matro (?!). Vi kom hem vid 19 tiden så Folke fick hoppa i säng nästan på en gång och han somnade som en stock. Vid 03 vaknade han och ville ha välling, somnade om och sov till 9, man blir ju nästan chockad! Himla skönt iaf! :)

Nu har jag just färgat håret och vi ska snart åka in till stan och hämta mor.
Ska se om jag får med min sjuka älskling som bara ligger och sover.. Hoppas han mår bättre snart iaf.
Får se om vi orkar hitta på nåt roligt ikväll när jag ändå har barnvakt :)

Nä, knarka lite Alvedon mot huvudvärken, sen iväg.
Ha en fin lördag!

1 kommentar:

  1. Du är lika vacker som vanligt gumman <3
    /Tommy.

    SvaraRadera