8 november 2012

8/11-12

Hallå hallå!

Här rensas det grejor för fullt. Har rensat ur mina och Folkes kläder, så nu kan man fylla på med nytt ;)
Är det nån som behöver kläder så är det bara att höra av sig!

Annars är allt rätt så lugnt. Var ju på jobbintervjun i tisdags, och det gick kanon, så jag börjar inskolas redan imorgon. Dessutom jobbar jag mitt första pass på söndag.
Kommer bli kanon! :D

Folke åker till sin pappa imorgon och kommer hem på söndag. Det känns rätt skönt att få en paus, känns som jag behöver det just nu.

Ska försöka ta mig och rida nån dag här också, saknar verkligen hästarna!!

Kollade igenom alla Folkes små kläder och hittade de första som vi satte på honom när han hade kommit ut. Tänk så stor han blivit!! :)




                                                     Då 2970 g, nu 17 kg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar