17 januari 2013

17 januari 2013

Gud vilken dålig period jag är inne i just nu. Är helt slut efter att inte ha gjort nåt. Är så ofantligt trött och vill bara sova.

Idag har jag sovit mest hela dagen. Vi vaknade 8, gick iväg med lilleman på dagis 8.30, gick och la mig med älsklingen igen och sov till 12. Har varit död hela dagen, så efter middagen somnade jag på soffan och sov 2 timmar. Fattar inte vad det är med mig. Blir nog sängen snart.

Imorgon tänkte jag åka till stan och köpa lite presenter till min far. Hade tänkt bjuda ut honom på middag på lördag också.
På kvällen blir det kanske en sväng till Sundsvall med mitt hjärta.

Livet känns lite upp och ned när man har tappat en av dom viktigaste personerna i ens liv, dock känns det som att det inte finns nån väg tillbaka. Tyvärr.



Jag är så enormt glad att jag har dig älskade pojkvän, vad skulle jag ha gjort utan dig?
Du är min andra hälft, livet ut <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar