31 januari 2013

31-01-13

Extremt tråkig dag idag.
Prommis, tvättat, tagit hand om all tråkig tvätt, handlat, lagar mat, sytt upp byxor, osv, osv. Känner mig som en gammal hemmafru... Skulle även ha vikt tvätten och satt in mina viktiga papper i pärmen, men ska väl ta tag i det trevliga imorgon kväll...

Imorgon vankas jobb och på kvällen blir det nog fredagsmys med lilleman.
På lördag hoppas jag på finväder, kanske får åka på en skotertur eller dra ut med bobben till nån backe. På kvällen blir det bio. Skräckis i 3D, känns lite sådär. Kommer väl dö av en hjärtinfarkt.

På måndag börjar mitt fast schema, dock börjar jag med ledigvecka, men bara att ladda upp.

Nä, kanske ska hoppa i säng och se en film, både barn, karln och hundarna däckade vid 19, så vad gör man?
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar