12 april 2011

12/4-11

Goddagens!

Tisdag idag och tråkigt väder.

Igår åkte jag och Folke iväg till Vännäs för att umgås med Maggan, Eve och Frida + barn, mycket trevligt! :) Sen for vi iväg på sista föräldra gruppen, var inte så givande, men helt ok, förutom att det var varmt som ...

Var en "händelserik" söndag i Balsjö må jag säga! När jag gick ut med Bina på morgonen så gick jag nog och kollade mest ner i backen tror jag, när jag kollade upp så var små tjurarna påväg emot mig i fullfart, dom var alltså lösa. Så jag och Bina sprang hem. haha!

När vi kom in så ringde det på min telefon, var en nära till oss som ringde och behövde hjälp. Frun och han var ute och gick och hon hade snubblat på asfalten och slagit sig rejält, så Anders åkte dit och hämtade dom.
Var till dom igår och lämnade Bina i buren, och fan va hon såg ut! Helt blå/lila i nästan hela ansiktet, och hade även behövt sy ihop näsan. :( Lider verkligen med henne!

Har just varit ute på en promenix, så om man kanske skulle hoppa in i duschen innan Folke vaknar.

Har börjat ge Folke potatis lite smått, det är ingen hitt direkt! Men nu på morgonen provade jag med banangröt, det var lite bättre, men inte helt ok :P
Vägde han igår förresten 7980 g och är 65 cm :)




Hittade även en gammal bild på mig :P

1 kommentar: