4 april 2011

04/04-11

Då var det måndag idag och tråkigt väder, men rikigt härligt ute. Har varit ute på en långpromenad nu på förmiddagen, enormt skönt och Folke sover fortfarande ute i vagnen. Blir snart en dusch sen lite lunch.
Senare blir det föräldra gruppen :)

Helgen har varit lugn och skön, i fredags gick vi över till grannarna så hundarna fick busa, var himla trevligt! Sen åkte Anders och skulle jobba sina 6 timmar, han tog med sig Bina så då åkte jag och Folke till stan. Vi for och hämtade upp Lisa sen iväg på barnens hus och baby proffsen. Blev ett spjälskydd som följde med oss hem, sen for vi bara hem till Lisa och väntade på att min bror skulle komma hem så han fick träffa Folke lite.
Sedan ville A att vi skulle komma och åka lite, så vi begav oss söder över och tvär stannade hos min mor på vägen. Vi åkte 3 lass sen åkte vi hem allihopa :)

på lördag åkte vi till bredträsk, åkte lite skoter och så, sen kom mamma och Ludde hit på middag.
Och igår for vi iväg till pappa för en liten ridtur, barbacka, börjar faktist få lite bättre balans. Ska försöka ta igång med trav snart, men ja, vi får  se hur det går. haha!
Sen åkte vi iväg till både Högås och Mellantjärn och hälsade på där, trevligt :)

Tänkte bjuda på nå bilder ifrån dopet, men tror att jag gör det senare, jag och datorn vill inte rikigt samma sak idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar