31 mars 2011

31/3

Då var denna månaden slut, härligt! Längtar som tusan efter sommar och ännu mera sol!
1 Juni blir det flytt, känns grymt skönt! Är så dödligt less på den här lägenheten och även på kommunen. Är tätt i två avlopp inne på toan, ringde igår och bad att dom skulle fixa det, men det skulle tydligen dröja, mäktigt värre!

Och den 25 Maj blir Folke redan 6 månader, helt sjukt vad tiden går fort!!

Har haft Bina hemma hela veckan och allt har gått bra, hon är då bara snäll och säger oftast till när hon måste ut. Igår var hon lite överaktiv och dryg så jag la Folke i vagn och traskade iväg till Edlunds och hoppasdes att nån skulle vara hemma där, men icket!
Sedan ringde Emelie och hörde om vi skulle hitta på nå, så vi åkte dit, även Ami var där, rikigt trevligt och Bina trivdes med att få busa med 3 andra hundar :)
Blev massa surr och middag sen åkte vi hem vid 20 tror jag.

Idag har vi varit iväg till pappa och jag skulle rida. Red barbacka. och klantiga jag stäckte mig just när jag skulle hoppa upp, TOPPEN! Kommer säkert ha träningsvärk imorrn ;)

Imorrn hoppas jag att Anders är ledig, vi ska iaf gå över till grannarna och hundarna ska få busa :) Sen på kvällen kommer nog mor och L hit och äter middag hördes det som, om det inte vart på lördag?! Ska även få välbehövlig massage, kommer göra ooont!

Nä, om jag skulle göra nåt vettigt.


Älskade lilla pojk!!!! <3

1 kommentar:

  1. tack för en trevlig kväll :D måste skicka bilderna till dig! :D

    SvaraRadera