20 mars 2011

Söndag 20/3

Goddagens!

Nu var dopet gjort bort, och allt gick bra, alla var nöjda och glada =) Alla tyckte att vi hade bakat gott, så det var ett plus i kanten ;) Både Folke och Tobias var hur snälla som helst, så det var skönt att det inte blev en massa skrik =)
Fick ENORMT fina grejor till Folke! Fick massa pengar, kläder, böcker, sparbössor, id-bricka, gåstol, en tripp trapp stol, jätte mycket leksaker och massa annat, är hur glad som helst! :)

Idag funderar jag på om jag ska åka in till stan och köpa ett nytt spjälskydd till F, har inte rikigt bestämt mig än men får fundera tills A kommer hem. Skulle ha köpt lite mer grejor också, så man kanske skulle fara?! Är kanske mindre folk på en söndag? Eller så är väl alla ute i stan, är ju så fint väder.

Eller om man skulle ha tagit sig en lååång promenad efter helgens fikande? Hmm....

Imorrn skulle jag och Frida ha åkt och badat med barnen, men är ju fortfarande brist på vatten så det får nog vänta. Blir föräldragruppen istället, vi skulle göra hand och fotavtryck, så det blir roligt =)

Är så mysigt att Emelite bara har 11 veckor kvar av sin graviditet, längtar tills lillplutten kommer! =) Ska försöka fara och hälsa på hon till veckan och hoppas man kan få känna en spark,. saknar som min gravidmage och alla sparkarna, det var så himla mysigt! =) får väl hoppas man får uppleva det igen ;)

Nä, om man skulle klä folke och lägga han ute i vagen och städa lite tills A kommer hem  kanske ..

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att dopet vart lyckat! :)
    Ska till hästen i veckan så jag hör av mig så kanske du kan kika förbi i agnäs hos hjärtat mitt! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle behöva flera långa promenader efter helgen, vi fuskade med maten i fredags och så all fika i lördags och så fick jag ju med mig fika hem också...

    Kom förbi och hämta bilderna den dagen ni åker in till stan förresten :)

    SvaraRadera