24 mars 2011

24/3

Halloj!
Torsdag idag, har inte inneburit nåt speciellt för mig, förutom att det är en dag närmare den dryga resan till Boden... Och att A snart är ledig. :)
Idag har jag storstädat, tvättat och bakat, och självklart busat med Folke som har varit på ett super bra humör hela dagen! :) Har kommit in i nåt bakil tror jag. Blev ju bullar i början av veckan, och idag blev det snickerskakor och en smulpaj med bjåbär, det såg ut att uppskattas av våra fikagäster, fam. Edlund :) Dock så åkte A dit efter vi fikat och skulle se hockeyn med dom eftersom vi inte har den kanalen, så jag och Folke sitter bara och känner lugnet i soffan.

Igår Var jag och lilleman förbi E och kollade på hennes häst, var som trevligt :) Sen på eftermiddagen åkte vi till Emelie, och åååh så söt lilljohnny är!! :) Lillfåret :) Ska bli roligt när Bina kom och dom ska få busa!
Vi satt då bara och snacka massa skit hela kvällen, råkade bli där rätt länge, kom dit vid 17 tror jag, och åkte inte hem förrän 23.30 :) Mycket trevligt! :) <3

Imorrn jobbar A bara till 11 tror jag han sa, sen ska jag tvinga iväg han så vi ska kolla på lite möbler, och efter det kommer hans mor och far hit och äter middag. Sen blir det nog bara lugnt på kvällen eftersom hans mamma stannar här och följer med oss på lördag.

Uppdaterar i helgen med en bild på Bina :)

hej hej

1 kommentar: