21 mars 2011

21/3

Då var det måndag igen då! Vaknade kring halv 8 i morse, klev upp och gjorde lilleman klar sen började jag baka bullar, dom blev mycket goda om jag får säga det själv! =D Sen blev det bara att slappa tills vi skulle på f-gruppen, vi fick göra fotavtryck =)
När vi kom hem var älsklingen hemma, och jag minns inte sist vi åt middag tillsammans, så vi gjorde det idag, mysigt =)
Nu är jag dock solo igen, A gick typ och la sig för 30-40 min sen och F slocknade för en stund sen också, så vad gör man? Ser då på Ullared nu.

Imorrn, kanske ska baka nå bröd kanske, får se vilken tid vi vaknar, annars så ska vi åka iväg till Åsele på besiktningen. Måste försöka hinna med en promenad också... Stressigt att vara mammaledig :P

Ska även upp och kolla på E´s häst nån dag, det ska bli roligt =)

Nä om man skulle njuta lite av ensamheten nu kanske ;)
Ha det fint, tjing!




1 kommentar:

  1. Fina bullar :) Ser ut som det vore jag som bakat;)Du är så himla duktig!! Du ska få receptet på mormors rågbröd, men om du köper rågsikt, står ett bra recept där också. Om du tjoffar lite sirap i degen blir det såå gott.
    Folke...den lilla godingen. Mormors lilla kyckling är snart en tupp :)

    SvaraRadera