27 mars 2011

27/3

Jaha, då var det söndag igen och snart är denna månaden slut också. Härligt att det går mot varmare tider!!

I fredags vart Folke 4 månader! Guuuu va tiden går! Känns som det var förra veckan vi låg på barn 4! Han är då hur underbar som helst! :D Världens bästa pojk!! <3

I Lördags bar det av uppöver kl 06.00, det var dags att hämta hem valpen. Kring 11 var vi där uppe tror jag, och kring 11.45 åkte vi därifrån. Bina gnällde lite dom första milen, men efter Lule så sov hon hela vägen hem :) Och Folke skrattade, sov och var så himla duktig båda vägarna :) Vi fick dock fel på bilen påvägen hem, just innan Bjurholm som tur var. Anders är ute nu och kollar vad felet är, hoppas då verkligen inte det är nåt stort!!

När vi kom hem så åt vi pizza med A´s mor (som var med upp till Boden), och A´s bror, sedan åkte dom hem. A var trött så vi gick ut och gick en sväng sen gick han och Bina och la sig vid 20 tror jag, sen klev dom upp 7.30 imorse, och hon hade inte gnällt en enda gång!! :O Väldigt bra måste jag säga! :)

Nu har jag just kommit in efter att ha busat med Bina och gått en sväng med vagnen, nu ligger lillan och sover och Folke sitter i babysittern och skrattar när jag sjunger med musiken, vet inte om han tycker jag sjunger dåligt kanske?! :P

Imorrn kan jag inte fara på föräldragruppen eftersom inte bilen vill funka som den ska :( Plus att jag ska ha Bina hemma. Får hoppas Emelie kan komma hit med hundarna så dom får busa lite, och att det är toppenväder så vi kan vara ute hela dagen! Men med min tur så blir det väl helst snö...

OCH vi har hittat igen kanal 11 på tv:n, så hellooooo big brother!! :D




1 kommentar:

  1. Men vilket fint halsband Folke har ;) Är det kul att ha hund igen?

    SV: en lite kissemisse såklart! Vi måste bara hitta en först, annars är vi redo.

    Jag har bränt ut bilderna på en skiva i alla fall så vi får komma ihåg den nästa gång vi ses helt enkelt.

    SvaraRadera