14 mars 2011

Måndag 14/3

Vad dålig jag är på att uppdatera på bloggen känner jag! Har många läsare varje dag så jag kanske ska skärpa mig?! =)

Har haft fullt upp den senaste tiden känns det som, men jag har nog egentligen inte gjort så mycket..
Har mest varit hos min mor faktist, ganska skönt att komma hemifrån ett tag. Sen har vi varit och kollat på en ny lägenhet, så nu blir det flytt, IGEN =) Har flyttat 6 gånger på 4 år =P Dags att slä läger nån stans nu kanske?! ;) Blir förhoppningsvis att bo där tills vi bestämt oss för att flytta till hus, så kul är det ju faktist inte att flytta!

Vi var ju upp och valde ut en valp också, så den 26/3 blir det upp igen och hämta hem henne, det ska bli himla roligt =) Hoppas bara inte hon skriker hela vägen hem som Etel gjorde.

Och på lördag blir det dop för hela slanten! Så i veckan blir det bak hos Frida (eftersom det är dubbeldop), så vi ska hjälpas åt, sen blir det stan och handla till smörgåstårtorna. Kommer kännas skönt när det är över!

Idag har jag och Folke varit på första föräldragruppen efter vi alla fått barn, det var rikigt roligt faktist! Babymassage, Folke njöt! =)

Nu har min lilla kille knoppat in för natten så jag ska försöka ta igång med lite städning, eller om jag ska se klart tre kronor. hmm...
Folkis har börjat få en tand förresten =) Mammas lilleskrutt!

Apropå liten skrutt så saknar jag min lilla Etel enormt mycket! Trodde inte att jag skulle känna SÅN stor saknad, men det gör jag verkligen! Blir arg för att den nya fodervärden inte kan höra av sig så vi får träffa henne!!!

Jag måste förresten ha blivit knäpp, det börjar bli vår ute och jag sitter och lyssnar på "julen är här" med amy diamond. haha

Lev och må!

3 Månader =)
Lillvalpen =)
              Hjärtat <3


1 kommentar:

  1. Men så roligt med ett nytt inlägg för ovanlighetens skull ;) Känns som dopet kommer bli stort!

    SV: ja nu glömde jag svara på ditt sms igår, men vi skulle faktiskt kunna hälsa på er på onsdag? Då tar jag med mig alla grejer så fixar vi det där :) Tror inte Patrik jobbar så sent och jag blir nog helt ledig den dagen, men vi får väl höras av på onsdag helt enkelt!

    SvaraRadera