17 april 2011

17/04-11

Mycket bra dag idag. Var med mamma till en jobbarkompis till henne, fick två fina väskor och ett par skor, sen fick jag även ett täcke och påslakan till Folke, mycket uppskattat! :) Sedan åkte vi vidare till några som jag skulle få massa barnkläder av, hur kanon som helst! :)

Köpte även en bilstol 12 mån - 4 år. Perfekt!

Och i fredags kom mamma hit med en flyttlåda med ännu mer kläder till Folke, dock större kläder, men behöver nog inte köpa nå kläder på ett bra tag! :D Ska bara köpa sockar till veckan för det följde inte med nån stans :)

Imorrn är det öppnaförskolan som gäller, kommer typ en tandhygienist dit.

Nu har Folke somnat, funderar på om jag ska ta mig en springtur när Anders kommer hem efter bäverjakten :) Har sånt spring i benen!

Känns så spännande att min vän Emelie snart ska få sin lillplutt till världen, bara 45 dagar till BF! <3

Fick veta att min kära moster skulle ha fyllt år idag. Det känns faktist himla tungt!
Känns som det var igår vi var på Sikta mot stjärnorna, du sjöng och heja på, men det är mer än 2 år sen. Saknar dig! <3

Den bästa som finns! <3

1 kommentar:

  1. ja känns hur kul som helst, åh ju mer man träffar dig å folke desto mer längtar man <3 :)

    SvaraRadera