12 december 2012

12/12-12

Veckan har snart gått och jag har inte gjort många knop. Det är kaos i lägenheten men har ingen rikigt ork att ta tag i det, fattar inte varför...
Hade tänkte ta tag i det imorgon, men dom ringde och ville att jag skulle jobba, så det gör jag mer än gärna!

Innan jobb imorgon så är det dags för lillemans första luciatåg, det ska bli mysigt :)

Ikväll har vi varit ute och lekt i snön, F var helnöjd än fast han stod på huvudet och fick snö fulla ansiktet :)
När vi kom in så slocknade Hicco i hallen direkt och Folke la sig på soffan och låg där till läggdags.
Han har börjat gå i sömnen på natten, så jag hoppas på en lugn natt nu...

Förövrigt så har jag köpt grejor så nu ska jag komma igång med att fixa naglar, så är ni intresserade att få fina naglar efter jul och nyår så hojta! ;)



 
You can't hurry love
No, you just have to wait
She said love don't come easy
It's a game of give and take
 
You can't hurry love
No, you just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar