23 december 2012

23/12-12

Jahopp, julafton imorgon då, taggad? Nej, för mig är det som vilken dag som helst... Har aldrig gillat denna förbannade högtid, den får mig alltid att tänka på det dåliga som hänt på dessa förbannade dagar alla andra år...

Men i år hoppas jag bara på trevligheter.
Skulle ha varit ledig idag, men vart utringd, så jobbar till 13, sedan blir det direkt till hörnefors och fira med mina nära och kära ikväll. Ska ha alla mina tre pojkar där, stort plus! Imorgon blir det jobb, 08.00-15.00, sen blir det direkt iväg till Bjurholm och fira med bästsläkten där :)
Kommer bli mysigt!
Dock åker lilleman till sin pappa imorgon och stannar till den 1:a, känns så länge. Har inte varit utan honom en hel vecka sedan i somras. Men jag jobbar varannan dag till veckan, så jag hinner kanske ladda upp batterierna och ha mer energi för Folke när han kommer hem. Är helt slut på energi, vill egentligen bara ligga och sova, men icket!

Nu räknar jag ner timmarna tills jag får åka hem och slänga mig i duschen, ska bli skönt!!

Hoppas även mitt ryggskott går över helt snart, känns inte så mäktigt att ha haft det i 9 dagar nu. Fast den blir nog bättre till veckan när jag far ut med fin Sammy :)

Ha en bra jul :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar