28 december 2012

28/12-12

Jobb, jobb, jobb. Känns som jag bor mer här än hemma nu för tiden. Men det är ju pengar. Tänker köpa mig en surfplatta, använder bara datorn när jag laddar ner saker eller betalar räkningar, annars kollar jag allt på telefon, så då känns det mer smidigt med en surfplatta.. Får se hur det blir..

Ikväll blir det en sväng till Sundsvall med min kära, blir mys!

På onsdag ska jag ut på ön med lillskiten och få lite råd och tips, kommer bli kanon. Dock känner jag att jag har fäst mig för mycket vid honom så jag gruvar redan nu för att kanske lämna tillbaka honom om ca ett år... Han är så fin!

Var ut på en helmysig tur med Sammy igår, han var pigg och glad hela tiden. Är så mysigt att galoppera i pudersnö :)
Ska försöka he mig ut på lördag också. Tror jag måste köpa nå värmare å he i skorna, fryser på en gång.

Nä, jobba på, bara 3 timmar kvar :)



1 kommentar:

  1. Det där det är en häst det ;-) SÅÅ himla fin!!!
    Tycker din mor.

    SvaraRadera