10 september 2011

10/9-11

Då var det lördag och denna helgen suger ordentligt!
Började igår när hon som ha hand om lägenheten jag ska flytta till i Vännäs ringer och skrämmer upp mig för jag har tydligen skrivit på ett kontrakt som inte var mitt, och jag hade ingen lägenhet att flytta till. Fick oroa mig över det hela dagen tills jag fick veta att jag visste hade fått den lägenhet det hade varit prat om... Virrhöna!
Fast lät som kanon, var en tjej i min ålder med ett barn i samma ålder som Folke som skulle flytta in i lägenheten under min, kan ju bli roligt :)


Och annars är man bara orolig och har väldigt ont i magen... Tänk om allt bara kunde lösa sig nån gång......

Tog mig i kragen och åkte till Norrfors och lämnade lilleman där på idag morgonen, dom skulle åka till Folkes farmor och farfar. Jag åkte vidare till Nyåker så jag och Ida for ut med hästarna. Vart min första långtur med min älskade Frulle, på nästan två år. Han är så grymt underbar!
När vi hade ridit så sadlade vi av och for ut och körde Frulle istället. Trevligt, trevligt.

Nu sitter jag i mammas lägenhet, hon var tydligen inte hemma, så jag ska bara glo lite på datorn sen ska jag åka hem och städa lite innan jag ska hämta lilleman igen vid 5.

Glömde ta med mig kameran idag igen, skulle ha lagt in lite nya bilder.
Får försöka komma ihåg det till nästa gång kanske..


Var till Emma och pojkarna och hälsade på igår, dock vart det inte så länge, men var väldigt trevligt ändå! :)



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar