7 september 2011

7/9-11

Huvvaligen vilket dålig väder det är! Är så himla tråkigt, man kan ju inte göra nåt förutom att vara inne. 
Igår for jag iaf ut och red, hann bara kliva upp på hästen så öppnade sig himlen, men var ändå ute i ca 2 timmar, var faktist himla skönt!
Skulle egentligen fara och köra min häst idag, men kändes inte så lockande när man klev upp.

Idag blir det nog bara lugnt, är hos mor nu en sväng, ska ringa några samtal och så. Får förhoppningsvis lite besök ikväll.

Imorrn tror jag att jag ska fara och rida, får hoppas vädret tillåter. 

Och på fredag ska jag till Emma och små knoddarna :)

Nu är det dags att ställa bort gåstolen för Folke iaf, han har tagit sig ur den ett antal gånger nu, fattar inte riktigt hur han gör eftersom han inte gör sig illa när han landar på golvet heller, men det är ju bra.

Har då fått oss en lägenhet i Vännäs nu iaf, hur fin som helst! blir att flytta i december. :) Och det ligger precis granne med dagiset jag hoppas lilleman ska gå på.
Och det bästa av allt, det finns badkar :D Ska även få tapetsera om i alla rum, så nu är jag taggad till tusen! Skulle helst vilja flytta imorrn!!


Nä, nu ska jag ta och fixa allt så man kan fara hem igen, lilleman sitter ute i bilen och sover, så bäst att skynda.


Hej hej.


Liten Folke och liten Bina. <3

1 kommentar: