29 september 2011

29/9-11

Torsdag idag.

Natten har varit dryg, både jag och Folke har sovit väldigt dåligt, varit vaken nästan en gång i timmen, inte så roligt! Det är såna här gånger man önskar att man hade nån vid sin sida som kunde hjälpa mig med honom.....
Han är iaf förkyld IGEN! Vet inte hur många gånger han har varit förkyld från i somras till nu?!
Han verkar då inte ha nå bra immunförsvar.... Gruvar för när det är dags att börja på dagis....

Idag skulle vi egentligen ha åkt till Folkes yngre kusin och hälsat på där, men eftersom han inte är så pigg så får det bli nån annan dag.

Nu sitter vi hos min mor, men ska snart iväg och träffa grabbens far, käka lunch, sen tänkte jag få lite barnvakt så man kunde fara och sola, det skulle vara grymt skön! :)

Ikväll blire bara lugnt, hoppas på en lugn pojke som vill sova heeeela natten!

Imorrn blir det stan en snabbis, har spanat in en bilbarnstol som Folke skulle behöva. Han börjar som vara för lång för babyskyddet. Den är ju upp till 13 kg, men hur lång dom får vara står inte. Dåligt!
Ska då iaf köpa en såndär stol som man hänger fast på bordet, kan behövas på lördag, för då ska vi på Lillys dop, och i kyrkstugan har dom inga barnstolar. Enormt dåligt tycker jag eftersom det är ju faktist mycket dop och sånt..... Aja, ska inte lägga energi på det där :P
Kan bara hoppas att lilleman är friskare tills dess, kan bli jobbigt annars.


Jag älskar min son över allt annat på denna jord! 




Don't you know we're so good together
Us two
Nothing's gonna come in between us
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar