24 september 2011

24/9-11

Halloj!

Imorrn blir lilleman hela 10 månader! :O Helt galet!!

Just nu är verkligen allt uppochner, så jag försöker gör nåt bra av tiden så man slipper tänka så mycket, så imorse åkte vi iväg till Nyåker, till hästarna. Jag och Ida for ut på en sväng och allt gick bara fint. När vi kom tillbaka så selades Frulle så pappa körde jag och Folke en lite sväng, han tycker det är sååå roligt att åka faktist :)
Nä vi kom tillbaka så kastade vi oss i bilen och åkte hem eftersom Folke inte hade sovit nåt så var han lite grinig, trodde att vi hade mer och göra där idag så att man kanske skulle vara hemma den här tiden, så dagen inte skulle bli så lång, men var hemma vid 1 tror jag. Så fort man inte gör nåt så kör hjärnan igång...... SUCK!!! Vad gör man nu då?!

Just nu sitter jag hos mamma, men här är ingen hemma så vi ska snart åka iväg igen.

Jag håller nog seriöst på att bli fullständigt galen av detta! Jag trodde jag skulle klara det här meeeeeeen det funkar ju inte!!!
Jag är för vek för att klara nåt sånt här.

We belong together. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar