30 augusti 2011

30/8-11

Hej bara vad denna månaden har flugit iväg, och inget vettigt har man gjort känns det som :P Eller jo, jag har ju faktist jobbat lite.

Helgen har varit rätt jobbig faktist måste jag erkänna, Folke har varit väldigt sjuk, och enormt skrikig.... inte roligt alls! Så på fredag, (eller om det var lördag) åkte vi in på akuten efter en natt utan sömn. Dom kunde konstatera att han hade en infektion i luftvägarna och var väldigt röd i halsen. Skulle bara ge alvedon så skulle det gå över. Väl hemma så var febern 39,9, inte alls kul för lillen, men tillslut somnade vi båda. Dagen där på var inte heller bra, Folke vägrade både äta och dricka, och skrek, igenting var bra. Ringde sjukvårdsrdgivningen och ville ha lite råd, hon tyckte att vi skulle åka in på akuten igen. Där såg dom att det hade blivit prickar i halsen också, och sa att man skulle ge både alvedon och ipren. Fick sova väääldigt mycket mer den natten!

Nu är han feberfri, lite grinig, men både äter och dricker. Så snart kanske allt blir som vanligt igen :)

Idag har det bara varit lugnt, var effektiv på morgonen, var att färga håret, städa och torka alla golv. Jobbigt, men nu äre då gjort.

Annars då? Händer inte så mycket, ska och se Jägarna 2 på bio på fredag.

Hoppas på massa jobb nu, eftersom det snart bli ikea! :)

Har även fått en lägenhet, om jag vill ha den, ska och kika på den innan jag bestämmer mig :)

Nä, ska försöka söva den lilla gossen. Hejs.

1 kommentar:

  1. tack själv stumpan :) d tycker jag absolut att vi ska göra :) <3

    SvaraRadera