8 augusti 2011

8/8-11

Idag fyller min käre bror år, 24 år, vart sprang åren iväg?! Tycker det var nyss vi bråkade om vem som skulle sitta i framsätet eller vem som skulle svara i telefon när det ringde. :)
Blir iaf att fara på kalas där ikväll, blir roligt!

Imorrn kommer min fina Emma med lilla Levis och säkert Leon med, och hälsar på, det ska bli kul att få surra lite :)

Och på torsdag blir det sjukan med lilleman, hoppas bara på att allt går vägen och ingenting är fel...

Var och red min älskade Frulle här om dagen, faaan vad han är bäst!!


Slutligen vill jag bara lätta mitt hjärta och säga FAAAAN vilka falska människor jag känner/har känt.... Man duger bara när man är med en viss person, sen byts man ut bara sådär, och då äre ändå jag som är konstig, jag får det inte att gå ihop!
Det är så jävla komiskt egentligen!!


Hitta förresten en rolig kommentar som passar väldigt bra in på en speciell ;) 
"He sägs att ja ha svårt att bestämma mej.. Men ja vet int"


Slänger in en bild på världens bästa också. <3  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar