23 augusti 2011

23/8-11

Hallå hallå.

Guuuud va seg det är när man inte har nåt att göra om dagarna, förutom att vara med Folke då. Saknar faktist att jobba... Tur det blir lite jobb ikväll och på torsdag iaf.

Igår åkte vi till stan och käkade lunch med mor, sedan for jag och lilleman på några affärer sen vidare till Norrfors. Vart som en trevlig dag ändå :)


Idag äre värre, för idag finns det absolut ingenting att göra. Blir galen snart tror jag!


Men imorrn äre Vännäs som gäller. Först hälsa på Maggan och  Ricky sedan blir det en sväng förbi finaste Emma :)


För övrig så händer det inte så mycket i veckan, som sagt jobb på torsdag, sen kanske bio på fredag, om jag får som jag vill ;) 


Nu när jag lix bara klagar på hur tråkigt jag har så kan jag ju passa på och klaga hur förbannat ont i nacken jag har! Huvvaligen!

Lägger ut lite gamla bilder bara för att.. :)















 


1 kommentar:

  1. <3 Ska bli kul och vill du se bioo på fredag ska det nog gå bra! Sover i högbränna för jag ska på kurs på lördag och söndag med Lotta! :) KRam

    SvaraRadera