15 augusti 2011

15/8-11

Hallå hallå.

Jobbade min sista dag igår, känns både skönt och väldigt tråkigt. Trivdes hur bra som helst där, men var jobbigt att vara borta ifrån lilleman så mycket faktist, speciellt nu i helgen när han sov hos mormor hela helgen och var med sin far på dagarna. Men det var roligt att han var vaken igår när jag kom hem efter jobbet, han blev då väldigt glad att se mig, var så mysigt att han kramade om mig :) Underbar känsla!

Idag har vi inte gjort så mycket, har myst en massa sen var vi ute på en promenad, var himla skönt, men synd det blåser så mycket.

Var ju på sjukan med lilleman i torsdags och allt gick som en dans, han var hur lugn och snäll som hellst. Han satt så snllt i mitt knä under hela undersökningen. Nu inväntar vi bara svar.

Efter det åkte vi och kollade på lägenheten i Vännäs, kan bara säga det att fan vad man har skämt bort sig själv med att ha en sån stor lägenhet som man faktist har! Det var en tvåa vi kollade på, och oj så liten den kändes... Kändes som att gå in i en skokartong, så den blev det inte. Den var lite väl centralt också faktist.
Men jag får nog sluta vara så kräsen...

Har då sagt upp min lägenehet nu iaf. Hittar vi ingen lägenhet inom 3 månader så blir vi inneboende hos min mor, vi får väl se hur det går denna gången ;)

Inser just att jag skulle ha hunnit med att ringa massa samtal idag, får nog ta tag i några snart, sedan hänga upp tvätten och städa lite... Och kanske göra klart skoluppgiften jag har börjat på... Nån vänlig själ som vill göra datakunskapen åt mig?!?

Just nu sitter jag och kollar på lite tatueringar och blir som sugen på att göra en till. Har en bestämd som jag ska göra, men vill göra nån fler. :)

Nä, om man skulle göra nåt vettigt?!



Saknar min lilletel stumpis!!

Mitt lilla hjärta. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar