1 januari 2012

1/1-12

Hej 2012!

Då var vi inne på ett nytt år, och detta året hoppas jag blir mycket bättre än året som gått... Tror jag kan räkna på en, nej två händer allt bra som hände 2011... Kan vara helt ärlig och säga att det var ett rikigt skitår! 

Några bra saker var såklart allt med Folke, att få se hans framsteg hela tiden. Fick tillbaka några personer som jag verkligen saknat. Tillbringat mycket tid med den finaste grabben <3. Och att jag har bevisat för mig själv att jag kan faktist stå på egna ben. Sen i somras har jag strävat efter "allt går bara man vill", det har funkat.

Har fått ta mycket skit och offrat mycket, men nuuuu blir det andra bullar....hoppas jag!

Den 10:e börjar som sagt lilleman på dagis, så då ska jag ta tag i mitt eget liv hade jag tänkt. haha. Då drar jag igång med skolan, skriver in mig på arbetsförmedlingen och lämnar in ett CV på bemanningen och hoppas innerligt på jobb, jobb, jobb!

Och i år SKA jag utomlands, så äre bara!

Vilka planer jag har egentligen... haha, känner mig positiv iaf!
Hoppas bara den lilla mannen håller sig mer frisk nu än förra året, DÅ skulle ja vara nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar