5 januari 2012

5/1-12

Jag vet att jag klagar mycket på vädret, men måste det blåsa?! Antingen så snöar det eller så blåser det. Fast just nu är det rätt så okej att det blåser, bara det inte kommer nån mer snö!

Imorse vaknade Folke 7.30 (?!),  i vanliga fall så brukar han sova till 9.30, så man har blivit väldigt bortskämd med det där, så jag var glad att mamma var här så hon ville vara med Folke så jag fick sova till 9 iaf ;) Folke har varit rikigt busig idag och på väldigt bra humör, det gillas :)
Vid 10 skulle vi följa mor till bussen, så vi gick på ica innan det, och sedan gick vi hem. Var hemma vid 11, lilleman var trött och hoppade i säng och sover fortfarande.
Funderar på att ta en promenad till senare idag, har väldigt mycket energi som jag inte rikigt vet vad jag ska göra av... MÅSTE verkligen skaffa mig ett gymkort nu när man är ensam varannan vecka, kommer inte klara av att vara hemma då. Blir ju så himla rastlös utan min lilla gubbe.

Nu blire städning tills lillvildingen vaknar. Hej!


1 kommentar:

  1. Det var så roligt och mysigt att vara hos dig och Folke och att få vara med den lille godingen var också mysigt :) Och middan du bjöd på i går var himla god.

    SvaraRadera