11 januari 2012

11/1-12

Igår var första dagen för lilleman på dagis, allt gick hur bra som helst. Han brydde sig knappt om att både jag och A var där, han gick runt själv och kollade på allt. Dock är det inget annat barn där som är kring ett år, men barnen verkade tycka det var roligt med en liten kille där :) Idag har det tydligen också gått bra för honom, och imorrn ska dom äta lunch där. Och på fredag ska Folke äta där själv, sedan ska dom försöka få honom att sova, blir intressant att höra hur det går. Huvudsaken är att Folke trivs där :)
Saknar honom så hemskt mycket! Gör ont i hjärtat att inte få ha honom hemma! Självklart är det lite skönt att vara själv också, MEN,  jag blir så himla rastlös. Det har blivit promenader och har även införskaffat mig ett gymkort, ÄNTLIGEN! Så idag var det premiär. :D Gick som på räls.
Efter det har jag tillbringat hela eftermiddagen i tvättstugan, inte lika roligt, men nu äre gjort.

Imorrn.... vad händer imorrn?! Har inga planer, ska nog he iväg mig på gymmet då med, och ut på en prommis. Kanske hälsa på Maggan och Ricky?

Är så förbannat kallt ute. Pratade med Maggan förut idag, (hon bor också i Vännäs), hon hade -3,5 och jag hade -9,4, kan det verkligen skilja så jävulst?!

Nä, mat och sen dö i soffan. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar