25 januari 2012

25/1-12

En liten uppdatering om att vi ändå lever kanske vore på sin plats. Viiiiii lever....


Mitt liv är som en berg-och-dalbana just nu, vet varken hit eller dit, MEN en dag kanske allt blir bra?! Försöker tänka positivt iallafall...


Just nu sitter jag hos Maggan och är barnvakt åt Ricky, han har just ätit lunch och sover nu. Min lilla grabb är på dagis och det känns bara enormt tomt utan honom, tur jag få rå om Ricky lite grann :)


Det har hänt massor på slutet, men känns som jag lever i en väldigt liten bubbla och vill bara stänga in mig mer för att slippa det som är runt om kring... Dock så går det inte, hoppas på att få allting löst på fredag, men det är väl att hoppas på för mycket....
Är väldigt tacksam för att jag har dom två bästa i mitt liv, som håller mig upprätt! You´re the best! <3
Och Maggan, som alltid finns där, ditt stöd tackar jag för!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar