12 april 2012

12/4-12

Heeeeelloooo, i'm back! - och faktist rätt så posiviv :)Har lite trevligheter att se fram emot nu, och det känns himla roligt. OCH hör och häpna skolan är fixad nu, vi har lagt upp en plan som låter helt okej. Vecka 20 är min första pröving, barn och ungdomssjukvård, ser faktist nästan fram emot det. Sen är det två prövningar till och dom blir till hösten, lika så praktiken. Känns toppen, för då har lilleman börjat på dagiset här mitt emot.

Om ca två veckor börjar Folke på dagiset i Vännäsby, förhoppningsvis får jag ha honom där två dagar i veckan, istället för tre, det blir längre dagar då isåfall. Men det blir bättre för mig, annars hinner man ju bara hem, så ska man hämta igen, inte så mäktigt när det är en bra bit emellan.

Annars så väntar jag fortfarande på tapetseringen, som förhoppningsvis skulle bli av till veckan(?!).

Idag händer det nog inte så mycket, ska ut på lång prommis när Folke vaknar. Han har börjat ta så långa powernaps så hela dagen blir som så utdragen på nåt vis. Han vaknar vid 06 på morgonen, lägger sig och vilar vid 10-11, och sover oftast i 3-4 timmar.  Man får ju lite gjort då, fast oftast blir man rätt så lat :P

Nä, om man skulle ta och äta nån lunch kanske. Måste få skryta och säga att jag gjorde nog världens godaste kycklinggryta igår, så blir den till lunch nu. haha ;)



Helt sjukt att det har gått ett helt år sen denna bilden togs.
Tiden har gått så fort. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar