22 april 2012

22/4-12

Då var denna helgen snart över, och jag kan bara säga att den har varit kanon! :)
Har haft en super mysig helg med världens bästa människa! <3

Nu är även tapetseringen helt klar, och det känns väldigt skönt! Nu är det bara alla grejor som ska upp på väggarna, L skulle komma tillbaka och sätta upp allt på torsdag, så det blir kanon.

Vart biomys igår, American pie, rikigt rolig tycker jag :) Dock vare en person som somnade lite emellanåt, meeeen va gör de? :)
Vi var även och hälsade på den lilla fina familjen och fick goofika.

Lilleman kom hem vid 12 tiden och sov en stund, vi gick på affärn och sen var han på väldigt dåligt humör ett tag, men han var väldigt trött så han hoppade just i säng.
Han är så himla söt, om man säger "kan du bil arg Folke?" så knytar han nävarna och spänner sig så han skakar. Haha, lillhjärtat :)

Ikväll blir det att pyssla på lite här hemma, tänkte gå ut i förrådet och kolla om jag har något fint jag kan ställa fram. Är så tråkigt att Folke river ner allt som ser roligt ut, så det är så himla bortplockat här. Längtar tills det gåt att ha prydnadsgrejor framme, blir så mycket finare då. Ser bara halvfärdigt ut här, och det känns tråkigt!

Nä, ut och spana!
Tänkte lägga upp lite före och efter bilder på lägeneheten, men tror jag väntar till i slutet av veckan när allt har kommit upp på väggarna och så :)

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar