20 april 2012

20/4-12

Fredag idag, och vilket skitväder det är just nu, tur man får vara inne!

Fick en enorm sovmorgon i morse, lilleman åkte till sin far redan igår eftersom jag hade sån grym mensverk... Hann bara kliva upp igår morse så kändes det som jag skulle svimma, så jag kände att jag inte skulle vara nån bra mamma så det vart nog bäst för lilleman att få fara och sova hos farmor och farfar ändå...

På eftermiddagen vart jag duktig och for ut på en springrunda, himla skönt, och vart väldigt mycket bättre i magen också.

På kvällen fick jag världens bästa besök, dock var jag väldigt trött så jag eller vi båda somnade tidigt. Rätt skönt ändå.

Imorse kom min käre bror vid 9 med min underbart fula cykel, haha!
Sen gick jag och la mig igen, och vi sov till halv 1 tror jag. Minns inte när jag sov så länge sist! Väldigt skönt måste jag säga!
Klev upp, fikade, kollade klart på filmen vi började se igår, sen kom Ludde och skulle fortsätta med tapetseringen. Vi gick ut på prommis medan L slipade allt, gick förbi Emma i stallet och surrade lite :) Sen vare dags för grabben att fara iväg på jobb, tyvärr.

Jag och L har sett let's dance och nu är han i full gång med tapetseringen igen. Är bara tv-rum och kök kvar. Han klagar på det vita som blir här i tv-rummet, men det kommer bli kanon när fondväggen kommer upp :) Sen kom vi överrens om att det blir brunt i köket också, kommer blir perris med en färg som bryter av allt det vita.

Imorrn blire bio, kommer bli mega mys!

Lägger upp bilder på hur fint det blivit här senare när allt är klart.



Fick lite uppmuntran av min fina igår :] 
Du är bäst! <3


1 kommentar:

  1. Vilka fina blommor du fått av din fina :) Jag tror jag ska komma och hälsa på dig till veckan så jag får se hur fint Ludde har gjort. Vilken tur att han kunde hjälpa dig :)
    Kramen mor.

    SvaraRadera