15 april 2012

15/4-12

Då var helgen snart över och den har varit rätt så bra trots allt..Har varit i Nyåker både igår och idag, fick låna bilen så det gillades.
Igår var det tänkt att Emma skulle komma dit så vi skulle fara ut och rida en sväng, MEN dessa pappor som finns här i världen, igenting att lita på... Så jag och Folke drog med oss morfar ut och körde Frulle istället. Trodde det skulle bli en lugn och fin tur, men istället vart jag bara förbannad för NÅN har varit så ofantligt duktig och förstört min häst! Bet fast i bettet och fjanta sig grymt mycket, och ville helst av allt bara dra iväg och skita i oss.... Har inte varit med om nåt liknande på flera, flera år. Är man själv äre väl okej, men när man har med Folke så känns det inte så roligt.
Blir markarbete och köra lite smått så han blir samma häst igen.

Idag for jag ut och red en sväng och det gick helt felfritt, det kändes då skönt iaf. Men han har blivit som en sprätt. Hur spänd som helst.

Ska fara dit till veckan och ta tag i detta ordentligt så det inte fortsätter... Och hoppas även Emma kan följa med ut nån dag, hade varit mys, som gamla tider :)

Var även förbi hos Emma i hennes nya lägenehet, eller hennes "slott". Helt sinnes vilken fin lägenhet! Var rikigt avis faktist!

Nä, nu ska jag ta igång med städningen innan lilleman kommer hem, han är hos sin far över dagen.

 Morgonmys i soffan <3




Levis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar