28 april 2012

28/4-12

Inleder det hela med att säga: Fucking idiot!!!

Idag har det varit en lång dag. Klev upp vid 8, åt frukost sen gick jag och lilleman ut i det underbara vädret. Vi gick bort till Ögonstenen och lekte, Folke hittade en vattenpöl där vattnet gick upp till knäna på honom, där skulle han absolut gå, och självklart ramlade han i den. Haha, söt ungen! De droppade om honom hela vägen hem, men han var helnöjd och gick så snällt efter mig :)

Hem, lilleman tog en powenap, lunch, sen gick vi och köpte hårfärg. Sämsta jag nånsin varit med om, syns inte ett skit. Yey!!
 
Sen har vi bara myst på, och vart en prommis innan det var sängdags.

Nu har jag just sett Crossroads, har inte sett den på ååååår, men ja, en rikigt må-bra-film, tycker då jag.

Hade inte så mycket att säga egentligen...
Men ha en bra kväll!


......................................................
If it makes you happy
It can't be the bad
If it makes you happy
Then why the hell are you so sad?
......................................................




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar