1 maj 2012

1/5-12

Gud vad tiden går! Den 25:e denna månaden blir lilleman 1,5 år! Vart tog tiden vägen?!
Känn som man inte hinner med! Snart är han 15 år och ska ha moppe...

Jag är helt dagavill, så jag har lördag idag, känns inte helt ok att det bara är tisdag, men...
Blir då inge dagis för lilleman i veckan iaf, han har gått och blivit så himla förkyld. Piper ordentligt när han andas, låter inte alls bra. Ska ringa BVC imorrn om det inte låter bättre.
Han har inte varit så duktig på att äta och dricka idag, så jag har skämt bort honom lite. Brukar vara återhållsam med socker åt honom, men idag har han fått dricka saft och äta glass, det gillades, så det var bra :)

Igår var jag och klippte mig, vart ovant, men bra tycker då jag.

Nä, nu ska jag se klart Big brother sen ut med hunden.

Ha en bra kväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar