17 maj 2012

17/5-12

Vilken dag det har varit! Sov högst 3 timmar i natt, sen vaknade Folke 04.30 och ville inte somna om så han klev upp kl fem. Jag la mig en stund men kunde inte sova, så klev upp och hoppa in i duschen sen vart det lite mys med världens finaste och sen iväg till mor för att lämna lilleman eftersom jag och Emma skulle iväg och tatuera oss :)
Vart stressigt som vanligt, men vi kom ändå dit i tid som tur va :) Vi vart kanon nöjda båda två! Dock lät det som Emma taggade mest för att vi skulle äta på Max, men det är ju som vanligt ;)

Hämtade lilleman hos mormor vid 15 tiden sen har vi bara varit hemma och myst.



Måste säga att det finns inget bättre än när den finaste som finns i ens liv kommer och lägger sig brevid en, mitt i natten och säger "hej älskling".
Hjärtat smälter och man blir så himla glad!
Kan konstatera att jag har dom två bästa pojkarna som finns!
:]







2 kommentarer:

  1. Ja, Petra, jag tror också att du har dom bästa pojkarna ;) Det har varit mysigt att ha fått ha den minste av dom bästa hos mig i dag <3<3
    Kramen från mor

    SvaraRadera