4 maj 2012

4/5-12

Jahopp, då var det ett år sen... Tiden har gått fort och det känns skönt!
Både jag och lilleman mår bra efter detta skit år...
Önskar bara det hade gått 3-4 år istället, så alla kunde släppa det som varit och leva i nuet istället, meeeen så blir det kanske en dag....
Tänker inte vara mer öppen än så här på bloggen...

Fredag idag, och lilleman är hos sin pappa över natten, och resten av helgen spenderar han med sina kusiner och deras familj. Känns skönt att slippa oroa sig över nåt imorgon natt.

Jag är så himla rastlös idag så jag vet inte rikigt vart jag ska ta vägen. Var ute på en långprommis i morse, sen efter lilleman for så vart det att gå milen, och efter det gick jag iväg och solade. Nu då?! Ska lappa ihop mitt knä och he mig ut och springa, pallar inte detta.
Efter det blir det nog att bunkra upp i sovrummet med tv, dator och cola. Blir perris!

Önskar att Vännäs kunde införskaffa sig ett badhus! Jag skulle vara stammkund där! Gud så skönt det skulle vara att få fara och simma, då hade nog mitt knä mått bra!

Nä, slut på gnäll, ska he oss ut nu. Ha en bra helg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar