11 maj 2012

11/5-12

Vilken dryg vecka detta har varit.
Lilleman skulle egentligen ha varit på inskolning, men pga förkylningen så var vi hemma istället. Har blivit promenad med Lina och sen var Ricky och Maggan hit en dag, trevligt :)
Annars har vi bara roat oss själv, eller ja, Folke har mest roat sig själv, jag är så trött så jag är inget roligt sällskap.

Igår var vi till stan en sväng, drog med oss mormor på Busplaneten och busade lite. Tycker det nästan var bättre där än på Leos, iaf för Folkes ålder :)
Vi var till pappa en sväng idag, i regnet. Jag for ut med Laday en sväng. Saknar verkligen ridningen, önskar jag kunde flytta nån av hästarna hit till Vännäs så man kunde vara där varje dag....

Imorrn kommer mamma hit och ska vara med lilleman eftersom jag ska bort på lite trevligheter, ska bli roligt :)

Och till veckan är det fullsäpckat schema känna det som.
Full fart med inskolningen på dagis hela veckan. Börjar även veckan med en arbetsintervju som jag hoppas går kanon! :) Sen blir de jobb med pappa nån dag, och tatuering med Emma på torsdag :) Kommer nog bli en bra vecka :)




1 kommentar:

  1. Det var så himla lagom för Folke på Busplaneten. Lite synd att vi inte hade mer tid :( Men vi kan väl fara dit fler gånger.
    Bra att Folke får lära sig hur micron funkar, så han kan värma sin egen lunch ;)

    Kramen från mor(mor)

    SvaraRadera