18 juni 2012

18/6-12

Halloj!

Det händer inte allt för mycket här på bloggen just för tillfället känner jag, och läsarna börjar droppa av märker jag, så kanske dags att göra en liten uppdatering?!

Vilket kanooooon väder det är! Vi njuter i fulla drag! Dock finns det ingenting att göra här, så alla som känner mig vet att jag håller på att dö av rastlöshet så fort jag slår upp ögonen på morgonen... Vill ha nåt att göra direkt! Men så är inte fallet...

På morgonen idag var vi ute och gick, Folke fick först åka lite i vagnen, sen fick han gå, å gå, å gå. Det gillade han. Nu sover han och jag ska väl egentligen ta tag i lite städning, men hamnade här. Har betalt bort alla räkningar, och känner mig ovanligt rik denna månaden. Så när lilleman vaknat tänkte jag att vi skulle åka till stan och handla, eller om jag sparar det tills imorrn när Folke är på förskolan.

Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här, vet inte rikigt varför jag inte "hunnit" med att städa.
Känner mig bara trött och slut, så kan nog vara orken.

Jobbade iaf mina två första nätter förra veckan, gick som en dans, jag gillare!

Har varit ute och ridit min finaste Frulle nu ett par gånger på lite tid, och det känns helt underbart att han är helt perfekt igen! Så lugn och snäll, inge bus eller bråk alls.
Var dessutom väldigt roligt att rida med Rebecca i helgen, har inte träffats sen i påsk så fanns mycket att surra om :)

Nä, nu ska jag försöka göra nåt vettigt innan lilleman vaknar.
Ha en fin dag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar