28 juni 2012

28/6-12


Torsdag idag, och veckan har varit lugn. Har varit i stan och köpt/fått lite fina grejor och lilleman har varit på dagis två dagar, som vanligt. Annars, lugnt.
Folke har börjat kliva upp allt för tidigt på morgonen, så jag har varit helt död i veckan. Så idag efter jag hade lämnat honom på dagis så blev det att lägga sig och sova igen, det var enormt skönt!

Efter jag hade klivit upp blev det städning och dolade bara på lite. Hämtade honom kl 16 och alla andra grejor på dagis eftersom det var sista dagen där idag. Fick ett jätte fint häfte med bilder och sånt som är roligt att ha kvar :)
Körde direkt till Anna där vi möttes av en väldigt övervänt M, som kommer busa ihjäl Folke :) Det är som att Folke har fått en "storebror", det är väldigt roligt att se :)

Åkte hem, gjorde mat, har städat, ska hänga tvätt nu, sen tänkte jag mig ut och gå, om knät vill mig väl. Har ju blivit kallare idag, så det gör oooont!

I helgen fick vi erbjudande om att hälsa på mitt kusinbarn, Hilding, det ser jag verkligen fram emot! Mysigt att lukta på bäbislukten! :)

Tänkte bjuda på några bilder, men datorn går emot mig, och sätter dom på tvären, så får kanske bli nån annan gång.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar