3 juni 2012

3/6-12

Jaha, då var vi inne i Juni månad, och guuuuud vad den har börjat dåligt!!

Händer som vanligt inte så mycket, vädret är skit och man är bara på dåligt humör känns det som.
Ikväll är det Big Brother final, så jag har bullat upp med ost, kex och cola, i min ensamhet, yey!

Imorgon ska lilleman vara på dagis och jag ska iväg till stan på nå infogrejs på jobbelijobbet. Blir skönt att få göra nåt efter denna ofantligt långa helg! Jag har trott att det var måndag redan igår, vet inte rikigt hur jag tänker...

Folke har under helgen kommit på att om man står på något så når man ju grejor bättre, så han har styrt med sig en "låda" runt, runt i lägenheten och pillar på saker som inte är så passande... Tillexempel har han börjat låsa upp ytterdörren och vill gärna gå ut, men det känns inte helt ok eftersom det inte låter nåt när man låser upp eller öppnar dörren. Farligt när vi bor en trappa upp... Så var bara att åka iväg på ica och köpa sig en hake och skruva fast.

Annars då? Hmm... Nä, bjuder bara på några bilder ifrån helgen... Hejba!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar