20 juni 2012

20/6-12

Hejba!

Nu har jag äntligen fått mitt schema under sommaren, och det känns helt perfekt. Dock har jag fått ringa runt som en tok för att Folke ska ha nån stans att vara dom nätter jag jobbar. Nu är det bara tre dygn kvar som är osäkra, men hoppas jag har hittat en lösning där, ska ringa dit imorrn. Början inte förrän den 18/7, men skulle vara väldigt skönt att ha allt klart innan dess så man slipper oroa sig.

Nu sitter jag som en zombie och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Folke har åkt iväg till min tremennings familj och ska vara där över natten. Känns roligt att dom ringer och frågar om dom får ha honom bara sådär :) Var synd dom inte ringde tidigare, för då hade jag jobbat i natt.
Så ikväll vet jag inte rikigt vad som händer, försöker få tag i älskipälski och se om man får följa han på jobbet, men han verkar sova än.

Blir nog en joggingrunda med kräket istället. Eller om man skulle våga sig på att cykla med hon?!
Känner mig så slö, så skulle vara skönt att röra på sig lite.

Nu taggar vi inför Vännäsdagarna iaf, än så länge blir  det bara med mina två finaste, älsklingen och Emma :) Kommer bli kanon! Emma har redan bestämt vad hon ska ha för kläder, så hon verkar sådär lagomt taggad ;)

Nä, om man skulle göra middag och sen he sig u i blåsvädret!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar