21 juni 2012

21/6-12

Vilken fullkomlig skitmorgon det har varit! Att allt bara kan bli problem på mindre än 10 minuter, det är sanslöst!! Jag är så fruktansvärt irriterad, än fast allt som vanligt är mitt fel!

Har gått Nybyrundan x3, det behövdes, men nu är knät fucked up, men men.

Just nu håller dom på att sätta in en ny spis till mig, känns skönt, efter att ha väntat sedan i december. Nu är det bara allt annat jag vill ha fixat också, men lär nog få vänta lika länge på det.

Snart kommer min lilla älskling hem så då blir det nog en till prommis eftersom jag inte har nån ro i kroppen när det är såhär...
Längtar tills imorrn när jag får träffa min underbara Emma och fara ut på en sväng med hästarna, hoppas verkligen på kanon väder!

Igår kände jag verkligen peppen på allt, men nu... SUCK!

Hoppas eran dag varit bättre!



Det är inte för att saker är svåra som vi inte vågar...
Det är för att vi inte vågar som det är svårt...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar