12 juli 2012

12/7-12

Idag försov jag mig, älsklingen hade försökt ringa och väcka mig, men jag hade stängt av både ljud och vibration, så det gick som skit.
Vi kom då bara 5 min sen, tur man inte känner sig tvungen att sminka sig innan man går ut :P

Ridningen igår gick gallant, tyvärr ville vi inte samma sak så det vart lite skutt och sparkar när jag red på ängen, meeen att testa är hennes grej nu för tiden... Vi var då nöjda båda två när vi kom hem, och det är ju huvudsaken :)
Även Folke fick provrida lite, så det var roligt.

Nu har nedräkningen börjat, börjar jobba om ca en vecka, och det känns himla bra faktiskt. Känns skönt att få komma igång och göra nåt. Dock gör det ont i hjärtat att inte få träffa Folke så mycket eftersom han kommer att bo borta.
Men kan kanske vara bra för honom att få lite miljöombyte :)



Längtar efter att träffa min älskade pöjk <3
Är så glad, så glad, så glad  att du är min :]



 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar