9 juli 2012

9/7-12

Vilken dag... Idag har det varit en såndär dag som man inte vill kliva upp till...
Dock fick jag ligga och dra mig till 11.30 utan att Folke tyckte att jag skulle kilva upp, så det var skönt!

Emma och Leon har varit här idag, var skönt att få surra lite. <3

Kände ju på mig att helgen skulle bli kanon, och det kan jag faktiskt säga att den vart också :)
Vi skjutsade iväg lilleman till mormor på fredag, innan vi lämnade honom så for vi till havet och lilleman badade.
Efter det åkte vi till stan och älsklingen vart tvungen att jobba, men jag åkte med honom och det vart hur bra som helst.

Vi kom hem vid 9 på lördag, sov till 14, ut en sväng på marknaden och sedan kom Emma vid 18. Vi åt, gick över till grannen sedan ut och träffade massa folk. Älskipälski kom till hotellet vid 22 och allt vart perfekt!
Kan bara säga att kvällen vart helt perfekt, trots att jag och Emma tappade bort varandra.
Somnade kring 5 tiden.

På söndagen kom Emma in till oss vid 13 tiden och tyckte det var dags att kliva upp, själv hade hon varit vaken sedan 8-9. Hon ville mer än gärna bjuda på frukost på sängen. haha :)
Det blev en sväng till stan och åt på Max istället.

Vid 19 tiden kom mormor med lilleman och lämnade även en tidig födelsedagspresent till mig, vi fick oss en ny vagn :D Det tackar vi för!
Och helgen avslutades med massa mys med min andra hälft, kunde helt enkelt inte bli bättre! :)


     
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar