17 juli 2012

17/7-12

Då har man blivit hela 23 år gammal, det är hemskt vad tiden går fort!
Dagen var bra och kvällen/natten kunde inte ha blivit bättre :)

I natt går jag på mitt första nattpass, det känns sådär... Är väldigt nervöst innan man kommit in i det, men det ska väl gå.

Har en väldig oroskänsla i magen av nån konstig anledning, känns som allt inte är helt ok. Vet dock inte vad det kan vara... Om det är så, så hoppas jag att det snart visar sig...

Känns jobbigt att vara utan min lilla grabb ända tills på fredag, men jag vet att han har det bra hos mormor!

Kommer nog sätta lösen här på bloggen inom en snar framtid eftersom det pratas så mycket åt olika håll om det jag skriver, så känns som lika bra att stänga för utomstående...

Nä, duschen kallar! Ha en bra kväll!


 Du betyder allt för mig älskling :]

 

1 kommentar:

  1. Lycka till med jobbet och hoppas att oroskänslan snart går över. Kram :)

    SvaraRadera