2 juli 2012

2/7-12

Vilken dag, har inte gjort ett skit känns det som.
Folke tog sovmorgon till 7.30, man blir nästan paff att han sov så länge...
Vi åt frukos sen åkte vi och köpte några spadar och hink och lite sånt, gick sedan över på dagis och lekte. Var dock mest jag som satt i sanden och gjorde fint ;)

Vid 12 tog Folke sin powernap å sen har det inte hänt så mycket. Vi åkte till mormor och åt middag, och nu har han just somnat och laddar upp batterierna för en dag på dagis imorgon, ett nytt dagis, sommardagiset. Det känns lite sisådär att lämna honom på ett nytt ställe, igen. Känns som jag ska säga bort platsen och han får vara hemma. Men är ju roligare för honom att vara och leka med kompisar än att vara hemma med sin tråkiga mamma.

Dom ville att jag bara skulle komma och lämna honom där imorgon så fick dom se hur allt gick, men jag tänker stanna och se så allt går fint. Känner mig som en riktigt orolig mamma. Huvvaligen!

Nä, nu blir det att ta fram snabeldraken och göra ett ryck innan man hoppar in i duschen.
Ha en bra kväll :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar