5 juli 2012

5/7-12

Idag har det varit en helt perfekt dag, massor att göra och kanon väder!
Lämnade Folke på dagis som vanligt sedan åkte jag vidare till pappas jobb och for ut och körde en häst där, sedan vidare till Nyåker och red Laday. Red barbacka och allt gick som en dans, till och med traven, så det var roligt. Lär ha träningsvärk imorgon, men det gillas :)

Efter det hämtade jag en helt färdig son på dagis.

Nu myser vi ute på balkongen i väntan på att gå och sova. Jag börjar uppskatta att jag har kvällssol trots allt!
Imorgon väntar en snabbis ute på byn med Maggan och Ricky tror jag, pojkarna ska få åka karusell :)
Sedan kommer min efterlängtade älskling hit, det blir dundermysigt!! :]

Känner på mig att detta kommer bli en toppen helg! Hoppas verkligen vädret håller i sig! :)

1 kommentar:

  1. Ja Folke, det är nog bäst att du kollar programmet för i helgen, så du ser vad du går miste om när du ska vara med mormor ;) Hoppas han gillar att åka karusell. Och jag hoppas också att din helg blir toppen bra!!! Kramen, mor.

    SvaraRadera